Η Ρουθ, η περίοδος και οι αμοιβάδες

Η Ρουθ, η περίοδος και οι αμοιβάδες


Είμαι στα Μικέλ, πίνω διπλό καπουτσίνο κάραμελ ντεκαφεϊνέ, αγόρασα τσιγάρα και καπνίζω. Έχω περίοδο, η οθόνη του κινητού έσπασε για απροσδιόριστους λόγους και τα νεύρα μου είναι κρόσσια.

Ερωφίλη Πατεράκη συγγραφέας


Μέρα της γυναίκας σήμερα κι εγώ θυμάμαι το Seventh Heaven  και το επεισόδιο που η Ρουθ έγινε γυναίκα, κοινώς τότε που της ήρθε περίοδος κι ο μπαμπάς της την έτρεχε στα σούπερ μάρκετ να πάρει σερβιέτες και ταμπόν. Λίγο πριν κλείσω τα 11 ήρθε και σε μένα. Νομίζω δε μου είχε μιλήσει κανείς γ' αυτό. Απλά είχαμε κάνει για την έμμηνο ρύση στη βιολογία της α΄ γυμνασίου.  Ξημερώνει λοιπόν Πρωτοχρονιά 2002 κι εγώ έχω ένα κόκκινο λεκέ. Χαμογελάω και σκέφτομαι "Πρωτοχρονιάτικο δώρο". Βασικά, έπρεπε να είχα σκεφτεί "ποιο ξωτικό με καταράστηκε και μου στειλε αυτό το ηλίθιο πεσκέσι και μακάρι να είναι φάρσα..." Αλλά πού μυαλό; Χάρηκα το βλαμμένο!
Κι έτσι ξεκίνησα τα καλοκαίρια να χάνω βδομάδες από μπάνια και να ξεσπάω στους γύρω μου κάθε μήνα χωρίς αιτία κι αφορμή.

Μέχρι σήμερα ποτέ δεν κατάλαβα γιατί χρειάζεται όλη αυτή η διαδικασία για να αναπαραχθούμε σαν είδος. Η αμοιβάδα ας πούμε απλά ξυπνάει μια μέρα και σκέφτεται "Μωρέ, νιώθω πολύ μόνη. Θέλω παρέα". Και τσουπ, αναπαράγεται. Εκεί που ήταν μία, τώρα είναι δύο. Τόσο απλό. Εμείς... όχι!Θέλουμε τα πολύπλοκα. Είμαστε άνθρωποι εμείς, όχι αμοιβάδες. 
Τέλος πάντων, δεν βγάζεις άκρη μ' αυτά τα πράγματα
Σας αποχαιρετώ και ελπίζω να προλάβω να γράψω μια πιο χαρούμενη ανάρτηση πριν φύγω. Α, δε σας είπα;; Ψάχνω δουλειά έξω. Τον Απρίλη, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα βρίσκομαι αλλού, να βολιδοσκοπώ την αγορά εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ποιος στη χάρη μου...!
Until next time, take care and smile! It's good for your skin!

2 Σχόλια

  1. Χαχα,η αμοιβάδα σίγουρα δεν έχει περίοδο,ούτε γέννα, ούτε τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω θα μας φύγεις;;; δεν ξέρω τη να πω να χαρώ μάλλον... καλή επιτυχία να έχεις όπου και αν πας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη Παλαιότερη
Some text.