"Εργατική Πρωτομαγιά"

"Εργατική Πρωτομαγιά"

Πρωτομαγιά σήμερα. Καλό μήνα, παιδιά. Ελπίζω να περνάτε καλά.
Πάει πολύς καιρός που έχω να έρθω σε ίντερνετ καφέ, δεν έχω ίντερνετ στο σπίτι. Είπα να έρθω σήμερα. Όχι, δε βγήκα να ξεσκάσω. Απλώς, σήμερα είναι αργία και η βιβλιοθήκη του Παν/μίου είναι κλειστή.
Δεν ηθελα να χάσω μία ολόκληρη μέρα από την εργασία μου, μιας και θα πάω για τετραήμερο στο χωριό με την ευκαρία των εκλογών, κι έτσι ήρθα εδώ να "εργαστώ".
www.erofilipateraki.gr

Ξεκίνησα λοιπόν να διαβάζω και να γράφω την εργασία μου. 35 μέρες πριν τη λήξη της προσθεσμίας. Καλύτερα απ' την προηγούμενη, που είχα ξεκινήσει 2 μέρες πριν. Δε συγκρίνεται βέβαια το επίπεδο δυσκολίας τους.Μέχρι στιγμής πάει καλά. Και το περίεργο (αν και θα 'πρεπε να το αναμένω) είναι ότι το χαίρομαι το διάβασμα. Όταν βλέπεις ότι αυτό για το οποίο κοπιάζεις πιάνει τόπο, παίρνεις τα πάνω σου όσο να 'ναι. Αλλά γι' αυτό δεν ήθελα να χάσω τη σημερινή μέρα, για να μην το πάρω και πολύ πάνω μου, και νομίζω ότι έχω πολύ χρόνο μπροστά μου, και τα θυμηθώ πάλι 2 μέρες πριν τη λήξη της προθεσμίας...
Πρωτομαγιά, λοιπόν, σήμερα. "Εργατική Πρωτομαγιά"...

Δημοσίευση σχολίου (0)
Νεότερη Παλαιότερη
Some text.