Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2009

Τελευταίο ταξίδι

Αργά κυλάει ο χρόνος μέσα μου, βασανιστικά αργά
νύχτωσε κι ήρθε χειμώνας στην καρδιά μου
θ' αργήσει η άνοιξη μαζί της κι ο ήλιος
Διψάει η ψυχή μου φως και φίλους
Τα μάτια μου ψάχνουν ουρανό
κι εγώ τη θάλασσα καρτερώ να ζεσταθεί
Κάθομαι στο πράσινο και ξεκουράζω τη ματιά μου στο γαλάζιο
ούτε ίχνος σύννεφου κι η θάλασσα χρυσή
χιλιάδες άσπρα σε ουρανό και θάλασσα
χιλιάδες σκέψεις, σαν αστραπές περνούν απ' το μυαλό - σαν γλάροι
που σχίζουν τον αέρα - υπέροχο τοπίο
Κι ο ήλιος λες και μου θύμωσε για κάτι
μαζεύει τα παιδιά του και τα πόδια του κι ο νους μου φεύγει μαζί του
σε χώρες μακρινές, άγγελοι μ' οδηγούν σε μέρη ξένα
πέντε σκιές φαίνονται στον ορίζοντα
κι οι τελευταίες πέντε σκέψεις μου χαθήκανε μαζί τους
κι απόμειναν οι πέντε στερνοί χτύποι της καρδιάς μου
γίνανε όνειρο και κείτονται στην αγκαλιά του φεγγαριού
αφήνω το κορμί στη γη κουρέλι
και ταξιδεύω... 29/01/07

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου